Wednesday 21 March 2012

Buletin Utama TV3 super annoying..

• Bodoh shial buletin utama ni, makin hari makin bangang. Tu yang aku perasan. Tak tau pulak rakyat jelata yang lain.

• Hari-hari tayang berita yang memperbodohkan rakyat jelata. Sapa yang perasan tu untunglah dah tahu tapi bagi yang tak tahu. Anda dah kena bodohkan. Sian...

• Aku tak tahu mana nak letak standard kewartawanan di Malaysia ni. Di kaki aku?? Di mangkuk tandas or di pusat perlupusan sampah?? Alahai.. Hina tau tak?? Hina..

• Aku percaya setiap berita yang di'spin'kan warga maya dah tahu perkara/sebenar. Sebab tu la buletin utama tv3 kelihatan super annoying. Sekarang dah ada youtube, twitter facebook, blog dll

• But depa still nak jaja bahan fitnah even warga maya dah tahu. Why ?? Sebab sasaran depa warga kampung yang hanya bergantung pada berita di tv untuk segala maklumat. Tak patut..tak patut tipu orang kampung.

• Yang paling bodoh bertingkat macam mangkuk tingkat buletin utama selamba tayang aksi lucah. Ya Allah. Dah tak tahu dosa pahala ni..

• Malas dah aku nak komen panjang² kat TV3 a.k.a sarkis neh :p

• Tengok buleh, okay.. Tapi jangan sesekali diperbodohkan



Sent by -fahmi- from my BlackBerry® Smartphone

No comments:

Post a Comment