Saturday 15 December 2012

Utusan meloya kitab suci penganut ugama melayu !!

Surat khabar yg penuh dengan adu dombanya.. Menipu ja kerjanya.. Asyik kalah kat mahkamah dan disaman selalu.. Aku panggil kitab melayu ni utusan meloya.. Sebab isi kandungannya memang meloyakan.. Uweeekkk muntah hijau bebb.. Aku pun tak paham mcm mana ada lagi org baca utusan ni.. Kredibilti depa sebagai akhbar dah memamg tercalar gila-gila.. Dah la tu tiup plak angin perkauman.. Memang bungul lah.. Aku tak tau berapa byk dah depa rugi sebab bayar saman, berapa byk plak untung, sebab aku tengok dah tak berapa laku. Tapi yg penting utusan meloya ni tak bankrap-bankrap gak.. Dakyah dia memang selalu memenangkan kerajaan walaupun terpaksa menipu.. Ciss takda etika kewartawanan langsung.. Dah banyak kali kantoi pun tak reti-reti lagi nak tobat !!. Tapi yg tak tahan tu.. Ada lagi yg percaya sampai dah tahap dilembukan pun depa duk baca lagi.. Kesian kesian kesian..



p/s : Bila la aku nak kena fitnah dengan utusan meloya neh. Teringin gak nak dapat puluh puluh ribu..





Sent from my BlackBerry® smartphone over the TuneTalk network

No comments:

Post a Comment