Monday 30 May 2011

Binatang Peliharaan & Sembahyang Jumaat

  klik!!..aku snap gmbar neh..
time ni time sembahyang jumaat..tercemana ntah aku bleh terbawa hp aku..so aku snap la gmbr neh..tgk yg berdiri kt depan tu..depa duk buat sembahyang sunat..yg aku n brader depan aku neh duk lepak2 jer tunggu khutbah start..

  aku rs brader jenis yg syg kn haiwan kot??tgk bertapa eratnya dia dgn pet nya..hingga sembahyang jumaat pn dia bawa..maaf ye..bkn sekor taw..tp 4ekor!!..2ekor di lengan..sekor lg di depan..aish dh mcm bodyguard la plak ada keliling..

  lawa kn pet brader neh..besar plak tuh..warna warni lg..aish aku tgk org len pun syg gak dgn pet depa..tp bleh jer tinggal kt rumah..nk jer aku tegur kt brader neh..suruh tinggal pet dia neh kt luar pintu pagar masjid..tp kelu plak lidah neh..

  hmm..tak taw la plak kot-kot brader neh kaki layan cita kartun dragon ball tu yg terpengaruh tu kowt..haha..tp aku rs ni kali kedua aku jmp brader ni dtg masjid dgn pet kesayangan dia neh..mesra haiwan sungguh!!

  cantik..aku plak duk belakang dia..mcm-mcm aku fikir..hrp-hrp pet kt baju jelah..n kt bdn dia takde kot pet kesayangan dia neh..hehe..

p/s: sebenarnya..dragon ball ada tujuh bijik semuanya..!!!

No comments:

Post a Comment